Bizmed ve bizmed ürünleri ile ilgilenen müşterilerimizle ilk temas kurduğumuzda, öncelikle kendilerini hastanelerinde ziyaret etmek ve yerinde yüzyüze tanışmayı istiyoruz. Ön görüşmemizde firmamıza ait genel bir tanıtımın ardından, müşterilerimizin ihtiyaçları ve hastanenin mevcut yapısını anlama adına bilgi ediniyoruz. Teknik yeterlilikle ilgili verileri ve altyapı için olması gereken hususları paylaşıyoruz. Bu konular tamamlandığında bir sonraki safha olan demo sunumu için randevu talep ediyoruz.
Ön görüşmesi yapılan müşterilerimizin bizmed demosuna katılacak her birimden hastane personelini hazır bulundurmasını istiyoruz. Bizmed ve bizmed ürünleri ile ilgili kısa teorik bilgilendirmeden sonra, bizmed de mevcut tüm modüllere dair sunumumuza başlıyoruz. Sunumumuz demoya katılan hastane personelinin tüm ihtiyaçlarını ve sorularını paylaşabildiği bir ortamda soru-cevap şeklinde de ilerlemektedir.
Demosu tamamlanan hastane talep ettiği takdirde, halen bizmed kullanmakta olan bir hastane de tüm ilgili birim personelini aynı görev de bulunan bizmed kullanıcısı hastane personeli ile eşleştirerek, yerinde bizmed’le olan çalışmaları gösteriyoruz. Kendi birimi ile ilgili sorularını direkt olarak bizmed kullanıcısına sorarak ve görerek tecrübe etmiş oluyorlar.
Tüm tanıtım ve eğitim süreçlerinin tamamlanmasına müteakip ollarak, hastanenin mevcut kullanıcı durumuna göre fiyatlandırma çalışması yapılır ve hastanenin satınalma birimine iletilir. Bu süreçte bizmed ve bizmed ürünlerinden hangilerinin talep edildiği netleştirilir ve nihai karar verilmiş olur.
Tüm adımları tamamlanan satış ve pazarlama sürecinin bitiminde, taraflar sözleşme şartlarını sunarak mutabakata varır. Projenin başlangıç tarihi konularak görevlendirilen bizmed personeli ile operasyon başlatılır.